søndag 11. januar 2009

Og vinneren er

Det er veldig vanskelig å kåre en vinner, så jeg måtte få litt hjelp fra sambo. :p





Men vi kom sammen frem til at vinneren er RedFrost sitt bidrag:

(http://redfrostsinlillekrok.blogspot.com/)

Det som ble avgjørende for hvem som vant var delkonkurransen der man skulle komme med konstruktiv krittikk på ett av mine arbeider. RedFrost kom med mange gode forslag til forbedring på en av de lo'ene jeg virkelig sleit/sliter med.

Gratulerer RedFrost! :) Nå er det bare å sende meg adressen din, så kommer det en pakke i posten! ;)

3 kommentarer:

  1. Åh! Så utrolg gøy! :D
    Jeg må jo også si takk for at du inspirerte meg til å lage denne LO'en.
    Så gøy. :)
    (Jeg ble jo kjempe glad nå ;) )

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Kjempe fin var den. :)

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)