søndag 11. januar 2009

Mitt første bidrag til scrapping the Music

I dag har jeg jobbet med denne lo'en, som er mitt bidrag til den første Scrapping the Music oppgaven. Det var utrolig artig å la seg inspirere av en sang! Jeg gleder meg allerede til neste oppgave!

Jeg valgte å lage en lo om strofen "Ventetida er over", fordi hele det siste året har for oss vært en eneste stor ventetid. Slik sett var det ikke så lett å velge bildene, for jeg kunne valgt så utrolig mange. Alikevel var det ikke så vanskelig bare jeg fikk tenkt meg litt om. Den viktigste ventetiden som er over er jo at vi kan leve litt mer normalt med Alva nå, derfor fikk fetterene og kusinene hennes endelig møte henne for en stund siden. Noe som var ett stort øyeblikk for oss alle!



















3 kommentarer:

  1. Imponert! Lykke til i konkurransen. ;)
    Rørende tekst også...

    SvarSlett
  2. Kjempe flott LO.
    Så fint at du kunne bruke teksten tl å formidle noe i ditt liv.
    Flotte farger.

    SvarSlett
  3. Så bra at du fikk inspirasjon til å scrappe denne rørende Loen. Nydelig er den - både Loen - og historien:)

    Håper du finner inspirasjon hos oss flere ganger også:)

    Vibeke
    STM - på norsk

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)