søndag 18. januar 2009

Fornyet en gammel lo

Jeg ble så inspirert av at Lotten skulle holde nettkurs for oss på bv, og av asil sin forklaring av en teknikk i går, at jeg fikk så lyst til å scrappe litt i kveld. Men jeg gadd rett og slett ikke å skrive ut noe bilde, så da fant jeg ut at jeg skulle fornye en gammel lo.


Her er den gamle, grufulle, nybegynner lo'en min:




Og her er kveldens resultat:









Så selv om jeg har lang vei å gå til å bli skikkelig flink, så har jeg gått en enoooormt lang vei allerede sert jeg. ;p Ble ganske så fornøyd med kveldens resultat. :)

5 kommentarer:

  1. WOW!
    Kjempe forbedring og den nye LO'en var meget flott.

    SvarSlett
  2. så artig å se!!! store fremskritt du har gjort ja! :)

    SvarSlett
  3. Alltid kjekt å se at en forbedrer seg! Stor forskjell på disse to, ja! Godt jobba! :)

    SvarSlett
  4. Her snakker vi forbedring på høyt nivå ja... Den nye var knall fin! :)

    SvarSlett
  5. Wow! Stoooor forandring. Jeg har også slike LOer jeg egentlig skulle gjort noe med, men de har vel sin sjarm

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)