tirsdag 30. desember 2008

Konkurranse m/premie

Jeg tenkte jeg skulle tilby en liten konkurranse her jeg. Det blir selvsagt premie til vinneren. ;)
Og jeg er så egoistisk at jeg vil ha noe igjen også, så hele konkurransen er egentlig for min egen del. *kremt*

Jeg vil bli flinkere, og det hadde jeg håpet dere kunne hjelpe meg med. Derfor er konkurransen som følger:

Du skal lifte en av mine lo'er eller ett kort. Legg den ut i din blogg og link til den i komentarfeltet til dette innlegget. I tillegg skal du legge igjen minst en melding om mine arbeider, der du kommer med konstruktiv kritikk for hva jeg kan gjøre bedre.

Jeg setter fristen til 10. januar. Da vil jeg kåre en vinner, ut ifra liften og komentarene.


Håper dette kan friste noen! Premien er foreløpig hemmelig, siden jeg venter noen nye ting som kanskje kan komme med, men jeg lover at den er fin! ;)

5 kommentarer:

  1. Artig konkurranse! Kan jeg lifte et kort? Jeg har sett meg ut et som var så stilig, har lyst til å lage min versjon av det. :D

    Gøy at du har laget blogg også! :)

    SvarSlett
  2. Jeg har gjort ett forsøk... http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/01/relax.html
    Den ble ikke like fin som den var i hodet mitt, men det var veldig gøy å bruke gul og rød. Det er farger jeg egentlig ikke ville valgt, men ser jo nå at det fungerer å bruke! :) Så tusen takk for at du utvider min horisont. ;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg. :)
    Tok utfordringen og ble inspirert av en av dine LO. Jeg tror du lett kommer til å se hvilken jeg valgte ;)
    http://redfrostsinlillekrok.blogspot.com/
    Jeg har også (som konkurranse kriteriet er) kommet med konstruktiv tilbakemelding på din LO "1.jul".
    Jeg takker for utfordringen og for at jeg har fåt lov til å delta og takk for at du har inspirert meg.

    SvarSlett
  4. Hei igjen.
    Jeg har nå oppdatert innlegget mitt med nytt og forbedret bilde til konkurransen.
    Håper du tar en ekstra titt. ;)
    http://redfrostsinlillekrok.blogspot.com/

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)