søndag 28. desember 2008

Da har jeg laget en side til ukens LO ide på scrapping.no. Har aldri vært med på noen konkurranse eller lignende før, så litt skummelt å legge ut på slikt. Alikevel fant jeg ut at jeg skal begynne å delta i en del, for da får jeg prøvd ting jeg ellers ikke ville prøvd, og utfordret meg selv litt. Utvidet horisonten. Hehe

Jeg vet egentlig ikke om jeg har lov å legge det ut her nå jeg men.. Jeg tolker det som at jeg kan det da, så da tar jeg sjangsen. Sto bare at siden må være laget til konkurransen og ikke før, og at den ikke kan være lagt ut tidligere. Nå har jeg lagt den ut der før jeg legger den ut her, så da har jeg jo ikke lagt den ut noe annet sted før. :p









Også har jeg laget ett bursdagskort i dag. Har sydd for første gang (bortsett fra når jeg "festet" stjernene på siden over.) Ble utrolig bra med litt søm synes jeg. Men fy for en jobb. Hehe

Fargene ble ikke helt bra ser jeg. Jeg skulle nok tatt bilde istedenfor å scanne det, men nå er det allerede gitt bort, så det er for sent.


2 kommentarer:

  1. Denne relax lo'en falt jeg veldig for! Den skal jeg prøve meg på. ;)

    SvarSlett
  2. Takk for det! :D Spennende!

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)