fredag 13. februar 2009

Jeg rakk det!

Typisk at sambo måtte jobbe overtid i dag når jeg var ute i siste liten med å lage valentines oppmerksomheten hans, og bidraget mitt til Scrapping the Music sin andre bonus konkurranse. Men jeg rakk det, en time før fristen er jeg ferdig.

Nå har jeg puttet esken i komoden til snuppa, siden jeg regner med det er sambo som står opp med henne i morgen. Da kan han få seg en hyggelig overraskelse på morgenkvisten. :)

Jeg slet veldig med å velge en sang å bruke som inspirasjon, det er jo så mange flotte kjærlighetssanger. Jeg klarte ikke å velge, så da brukte jeg rett og slett ordet "kjærlighet", som man finner i de fleste av de. ;)








4 kommentarer:

  1. Nåh, så søt!Har ikke sett slik eske før, det var stilig. Tipper han blir veldig glad for den! :D

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!!! Det blr en glad samober i morgen tidlig da:)

    Takk for at du deltar - og god helg:)

    SvarSlett
  3. Så søtt. Og så flott med godisen som kan stå oppi det.

    SvarSlett
  4. Stilig med søtsakene som står inni. Det må jammen ha vært et flott "plaster på såret" for å stå opp med lillejenta:)

    Takk for bidraget ditt og kos dere sammen i dag:)

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)