mandag 12. januar 2009

Jeg får vel legge den ut da..

Var litt i tvil en stund men.. Den ble altså til som ett bidrag til ekstrakonkurransen til Scrapping the Music . Var litt i tvil om jeg skulle tørre å legge den ut, men så ble jeg jo litt fornøyd da, så da må den jo vises. hehe

(Bildet ble litt dårlig, men om noen er spesielt interessert blir det tydeligere om man trykker på det.)




Er vel ikke så vanskelig at teksten til Bjørn Eidsvåg med "Bare en mann" inspirerte meg. (Ikke at den handler om blotting men... hehe) Jeg fant desverre ikke sangen på YouTube, så jeg får ikke lagt med link til den.

Oppgaven var å scrappe sin favoritt sang. Jeg har egentlig ingen favorittsang, det er så mange bra, og jeg skifter mening så ofte. Derfor valgte jeg bare en av de fineste jeg kom på.

6 kommentarer:

  1. HÆHÆHÆHÆ - GRISEJENTA! :D

    SvarSlett
  2. Hihi. *fnis*
    Du altså ;)

    SvarSlett
  3. He he - morsom LO.
    Bra du la den ut:)

    Takk for at du deltar:)

    Vibeke
    STM - på norsk

    SvarSlett
  4. *Knis* Artig LO. Synes også Bjørn Eidsvåg har nydelige sanger. Ha en fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  5. Hohohohoo!
    For en festlig LO.
    Hahahaha. Morsomt bilde. :D

    SvarSlett

Setter pris på kommentarer ;)